VRAGEN? BEL OF MAIL 088-0270070 - INFO@HEYBOYHEYGIRL.NL


UNIEKE DESIGNS OP MAAT GEMAAKT
PERSOONLIJK CONTACT
VOOR 12:00 BESTELD MORGEN IN HUIS *
KLANTWAARDERING 9,8

Bestellen

Hoe kan ik een geboortekaart bestellen?

Een geboortekaartje bestellen kan in 4 eenvoudige stappen.

Stap 1 - Kies een geboortekaart uit onze collectie.
Stap 2 - Vul het aantal kaarten, kleur enveloppe en papiersoort in (en eventueel de sluitzegels) en klik op “BESTEL”.
Stap 3 - Vervolgens kun je je gegevens invoeren en je hebt de geboortekaartjes besteld!

Stap 4 - Controleer je bestelling en ga door naar afrekenen.

Jongetje of meisje, ik weet het niet!

Spannend! Je weet niet of het een jongetje of meisje wordt. We maken dan 2 kaarten voor je klaar. Doorloop gewoon 1x de bestelprocedure voor één van beide kaartjes. Neem dan per e-mail even contact met ons op. Je betaalt natuurlijk maar 1 kaart.

Wat gebeurt er als ik de geboortekaartjes heb besteld?

Je ontvangt direct van ons een bevestiging per e-mail. Eén van ons neemt zo snel mogelijk contact met je op. We nemen je bestelling door en als alles duidelijk is gaan we aan de slag met het ontwerp van de geboortekaart. Binnen een paar werkdagen ontvang je van ons een digitale zetproef (PDF) per e-mail.

Wanneer wordt mijn bestelling in behandeling genomen?

We nemen alle bestellingen direct in behandeling. Je hebt dan ook direct persoonlijk contact met een ontwerper. Binnen 2 werkdagen ontvang je van ons het aangepaste geboortekaartje en de factuur.

Ik heb een fout gemaakt tijdens de bestelling!

Kan gebeuren, neem telefonisch contact (+31 (0)88-0270070) met ons op. Je ontvangt ook altijd nog een digitale proef waarop je wijzigingen kunt doorvoeren.

Ik heb besteld maar ontvang geen bevestiging!

Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact (+31 (0)88-0270070) met ons op.

Ik heb te weinig geboortekaartjes besteld!

Kan gebeuren! Als je extra kaartjes nodig hebt, neem dan zo snel mogelijk per e-mail of telefonisch (+31 (0)88-0270070) contact met ons op. Als de kaartjes al zijn gedrukt, moet je helaas een nieuwe bestelling plaatsen en ook contact met ons opnemen.

Kan ik ook op een andere manier bestellen?

Nee, alle bestellingen lopen via onze website. Je kunt altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt over een geboortekaartje of over de bestelprocedure. We staan je graag te woord.

Wanneer kan ik het beste een geboortekaartje bestellen?

Wij adviseren dit op tijd te doen, ruim voor de uitgerekende datum. We hebben dan samen alle tijd het geboortekaartje geheel naar jouw wensen te ontwerpen.

Dit geldt ook voor de enveloppen. Plaats de bestelling op tijd. Wij versturen dan altijd gelijk de enveloppen.

Plaats je een bestelling op de dag van de geboorte dan heb je kans dat de enveloppen later arriveren dan de geboortekaartjes. Want de geboortekaartjes worden vanuit de drukker verzonden (via DHL) en de enveloppen vanuit ons kantoor (via PostNL).