VRAGEN? BEL OF MAIL 06 8370 8316 - INFO@HEYBOYHEYGIRL.NL


UNIEKE DESIGNS OP MAAT GEMAAKT
PERSOONLIJK CONTACT
VOOR 12:00 BESTELD MORGEN IN HUIS *
KLANTWAARDERING 9,8

Veelgestelde vragen aan HeyBoyHeyGirl

Modelkaartje

Kan ik een modelkaartje bestellen?

Natuurlijk wil je graag de kwaliteit van het drukwerk zelf beoordelen voordat je een bestelling plaatst. Je kunt bij Hey Boy Hey Girl 3 maal een gratis modelkaartje aanvragen. Je ontvangt binnen 2 werkdagen het modelkaartje en de monsters van de papiersoorten.

Waar kan ik een modelkaartje bestellen?

Als je een leuk geboortekaartje hebt gezien, kun je een modelkaartje via de knop ‘VRAAG MODELKAART AAN’ op de pagina van betreffende kaart aanvragen.

Bestellen

Hoe kan ik een geboortekaart bestellen?

Een geboortekaartje bestellen kan in 4 eenvoudige stappen.

Stap 1 Kies een geboortekaart uit onze catalogus.
Stap 2 Vul het aantal kaarten, kleur enveloppe en papiersoort in (en eventueel de sluitzegels) en klik op “BESTEL”.
Stap 3 Vervolgens kun je je gegevens invoeren en je hebt de geboortekaartjes besteld!

Stap 4 Controleer je bestelling en ga door naar afrekenen.

Jongetje of meisje, ik weet het niet!

Spannend! Je weet niet of het een jongetje of meisje wordt. We maken dan 2 kaarten voor je klaar. Doorloop gewoon 1x de bestelprocedure voor één van beide kaartjes. Neem dan per e-mail even contact met ons op. Je betaalt natuurlijk maar 1 kaart.

Wat gebeurt er als ik de geboortekaartjes heb besteld?

Je ontvangt direct van ons een bevestiging per e-mail. Eén van ons neemt zo snel mogelijk contact met je op. We nemen je bestelling door en als alles duidelijk is gaan we aan de slag met het ontwerp van de geboortekaart. Binnen een paar werkdagen ontvang je van ons een digitale zetproef (PDF) per e-mail.

Wanneer wordt mijn bestelling in behandeling genomen?

We nemen alle bestellingen direct in behandeling. Je hebt dan ook direct persoonlijk contact met een ontwerper. Binnen 2 werkdagen ontvang je van ons het aangepaste geboortekaartje en de factuur.

Ik heb een fout gemaakt tijdens de bestelling!

Kan gebeuren, neem telefonisch contact (+31 (0)6-83708316) met ons op. Je ontvangt ook altijd nog een digitale proef waarop je wijzigingen kunt doorvoeren.

Ik heb besteld maar ontvang geen bevestiging!

Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact (+31 (0)6-85532985) met ons op.

Ik heb te weinig geboortekaartjes besteld!

Kan gebeuren! Als je extra kaartjes nodig hebt, neem dan zo snel mogelijk per e-mail of telefonisch (+31 (0)6-85532985) contact met ons op. Als de kaartjes al zijn gedrukt, moet je helaas een nieuwe bestelling plaatsen en ook contact met ons opnemen.

Kan ik ook op een andere manier bestellen?

Nee, alle bestellingen lopen via onze website. Je kunt altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt over een geboortekaartje of over de bestelprocedure. We staan je graag te woord.

Wanneer kan ik het beste een geboortekaartje bestellen?

Wij adviseren dit op tijd te doen, ruim voor de uitgerekende datum. We hebben dan samen alle tijd het geboortekaartje geheel naar jouw wensen te ontwerpen.

De geboortekaartjes

Hoe kan ik zien waar mijn teksten komen te staan op het geboortekaartje?

Na je bestelling ontvang je binnen 2 werkdagen een digitale zetproef (PDF) per e-mail. Wijzigingen op deze proef kun je aan ons doorgeven en je ontvangt dan opnieuw een proef. De kaartjes worden pas gedrukt nadat alles naar wens is!

Welke teksten kan ik aanpassen op de geboortekaartjes?

In principe kun je alle teksten op onze geboortekaartjes aanpassen. Maak je wensen aan ons kenbaar en we proberen er samen iets moois van te maken.

Kan ik de geboortekaart ook in een andere kleur bestellen?

Ja, dat kan! De basiskaartjes zijn zoals ze op onze website staan afgebeeld. Wij proberen de geboortekaartjes zo te maken, dat je helemaal tevreden bent. Je kunt per mail je wensen kenbaar maken en wij gaan dan kijken wat we ermee kunnen!

Levering & verzending

Wat is de levertijd van de geboortekaartjes?

Als wij de laatste gegevens van je kindje ontvangen op maandag t/m vrijdag voor 10.00 uur ’s ochtends, heb je de volgende dag de geboortekaartjes in huis. Mocht je kindje op zaterdag of zondag worden geboren, dan heb je de geboortekaartjes dinsdag in huis. Wordt jullie kindje op vrijdag geboren, dan ontvang je de geboortekaartjes op zaterdag.

Worden er enveloppen bij de geboortekaartjes geleverd?

Ja, alle geboortekaartjes worden standaard gratis geleverd met witte of gekleurde bijpassende enveloppen in het formaat 14×14 cm. Voor België hebben wij een speciaal formaat envelop van 14×12,5 cm. Met deze enveloppen hoef je bij verzending maar 1 postzegel te gebruiken.

Kan ik de enveloppen eerder krijgen dan de geboortekaarten?

Ja, wij versturen altijd GRATIS de enveloppen direct nadat een bestelling via de website is geplaatst. Wij berekenen geen meerkosten voor verzending naar België.

Hoe verstuurt HeyBoyHeyGirl de geboortekaartjes?

Wij versturen de geboortekaartjes met een pakketdienst (GLS - Next Day Delivery - voor 12:00 uur) en de enveloppen worden verstuurd via PostNL.

Kan ik de geboortekaarten onder standaard posttarief verzenden?

Ja, een geboortezegel is prima! Voor België hanteren wij een speciaal formaat enveloppen waardoor je ook maar één postzegel nodig hebt voor verzending van je geboortekaarten.

Een geboortekaartje betalen

Hoe zie ik wat een geboortekaart kost?

Op de prijzen-pagina staat een overzicht van alle kosten.

Hoe kan ik de bestelling betalen?

Een geboortekaart betalen kan op 2 manieren: via iDEAL (vooraf betalen) en via een factuur (achteraf betalen).

Hoe kan ik een factuur betalen?

De factuur kun je betalen via een bankoverschrijving.

Kan ik via iDEAL betalen?

Ja, dat kan! Je kunt tijdens de bestelprocedure kiezen voor een iDEAL betaling.

Wanneer ontvang ik een factuur?

We versturen de factuur pas als we goedkeuring hebben op definitieve digitale zetproef.

Wanneer moet ik de factuur betalen?

We verzoeken je de factuur uiterlijk 14 dagen nadat de kaartjes zijn geleverd te betalen.

Een account bij HeyBoyHeyGirl

Heb ik een account nodig om geboortekaarten te bestellen?

Nee. Een account aanmaken is niet nodig.

Kindje geboren?

Mijn kindje is geboren!

Allereerst natuurlijk van harte! Neem per e-mail (info@heyboyheygirl.nl) of telefonisch (+31 (0)6-85532985) contact met ons op om de laatste details door te nemen. Hierna ontvang je van ons nog een proefdrukje (PDF) per mail zodat je nog even alles rustig kunt doornemen. Pas na goedkeuring van de laatste (digitale) zetproef (PDF) worden de geboortekaarten gedrukt.

Mijn kindje is geboren en ik heb nog geen bestelling geplaatst!

Natuurlijk kun je de gewenste geboortekaarten bestellen. Je kan via de normale weg een bestelling plaatsen en ons per e-mail (info@heyboyheygirl.nl) of telefonisch (+31 (0)6-85532985) laten weten dat je kindje al is geboren. Wij sturen je dan dezelfde dag nog een digitale zetproef.

Annuleren & Retourneren

Kan ik de geboortekaartjes retourneren?

Nee, dat kan niet. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op onze geboortekaartjes, aangezien de geboortekaartjes maatwerk zijn en daarmee duidelijk persoonlijk van aard.

Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van het drukwerk!

We proberen er alles aan te doen geboortekaartjes van hoge kwaliteit te leveren. Echter, er kan altijd een productiefoutje optreden. Mocht je niet tevreden zijn over de kwaliteit van de geleverde geboortekaartjes, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en verstuur de geboortekaartjes NIET! We leveren dan zo snel mogelijk nieuwe geboortekaartjes.

Kan ik een bestelling annulleren?

Ja, dat kan. HeyBoyHeyGirl zal vanzelfsprekend geen kosten in rekening brengen wanneer er onverhoopt iets mis gaat tijdens de laatste fase van de zwangerschap of tijdens de bevalling, ook al heb je al een bestelling geplaatst. In andere gevallen is een bestelling annulleren ook mogelijk, totdat wij een akkoord hebben op de laatste zetproef (de zetproef nadat jullie kindje is geboren).